2008. április 21., hétfő

Prague


15 megjegyzés:

enigma írta...

ezt kérem szépen...te úgysem hordasz ilyen színeket...:)

fszeva írta...

Sejtettem Kriszti, h neked tetszeni fog. Eszembe is jutottál, mikor a színeket válogattam.:)))

Smadar's Treasure írta...

This bracelet looks so beautiful and romantique, and as always, I love your colors! :))

Smadar

fszeva írta...

Smadar, i say thank you for it very much, you are a darling!:)

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Gyönyörű szép Évi!!! A színösszeállítás tökéletes!:-))

fszeva írta...

Köszi Marcsi!:))

Ansako írta...

Hú ez nagyon tetszik. Jól összeillenek ezek a színek. Nem is gondoltam eddig erre. Gratulálok

Adrienne írta...

A karkötőgyáros :-))) Megint milyen szép dolgokat fűztél! Megnéztem a listát, 102 karkötő... Azért az már tekintélyes :-) Gratulálok!!!

fszeva írta...

Ansako, nagyon köszönöm!:)

fszeva írta...

Adrienne, hogy te miket nem veszel észre.:))))))))))) Neked is nagyon köszönöm!:)

Anonymano írta...

Figyelek a részletekre is ám! :-)))

Gini írta...

Annyira szép!

bodzsi írta...

Köszi ÉVIKE ezek pont az én színeim, hűűűűűűűű nagyon baba!!!!!!!!!!!!!!

enigma írta...

Szilvike, lekéstél róla...én már lecsaptam rá:))

Lerika írta...

Egyszerűen megőrülök ezekért a színekért. Gratula!!!!!!!!!!!!!